Allt från mormors gamla porslin till ikeas nyaste lampa

och jag städar, flyttar saker hit och dit, packar upp, packar ner.. Ja det är rörigt hemma hos oss just nu kan jag lova, Andreas kom hem, dumpade några kartonger och for vidare för att dricka öl, typiskt killar ..
Men nu har han överlåtit ansvaret på mig, vilket innebär att jag får ställa sakerna precis som jag vill ha dom :)

Har just rengjort akvariet och har snart packat upp det mesta från Andreas kartonger, har packa ner en massa saker i mina egna kartonger då också för vi rymmer inte alla saker, men jag slutar aldrig att imponeras på killar och deras saker, helt otroligt vilken blandning av grejer dom har, allt från mormors porsling till ikeas senaste lampa, helt fantastiskt.. Få se om Andreas blir arg nu när jag ratade hans fula gamla tallrikar och packa ner dom igen i en kartong, lite stil får det ju ändå lov att vara ;)
Det där är som lite lustigt, iallafall i vårat fall, saker till hemmet kan vara stenålder, det spelar ingen roll.. Men teknikprylarna ska vara dom allra senaste, det är det viktigaste ;) jase dessa pojkar

Sen ikväll vet jag då inte vad som händer, verkar vara lugnt i denna lilla by.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0