vårdcentralen

Ja då var det fredag, tanken var att jag skulle jobba ikväll och sen fara på inflyttningsfest, riktigt så ser väl kanske inte min kväll ut, pratade med min chef angående att jag inte var på lyfttekninen för jag var sjuk, hon tyckte verkligen inte jag skulle jobba ikväll som jag låter. Så nu ligger jag i sängen, väntar på att klockan ska bli tre så jag får fara på vårdcentralen och kolla mitt öga och se om det är ögoninflammation eller vad det är.
Sen ska jag fortsätta ligga i sängen, blir kanske att fara förbi och titta på huset och säga hej på inflyttningsfesten, mer än så blir det då verkligen inte..

Nä nu ska jag bädda ner mig under täcket och vänta på att klockan ska slå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0