Tjohejhopp

Ja nu sitter jag på jobbet, slutar alldeles snart och då blir det att gå hem, hämta bilen, fara och handla och sen förbi farmor och farfar som ska uppvakta mig, dom kunde inte komma igår för att dom är sjuka..
påtal om sjuk så var jag på VC idag, fick mig nått starkare pencillin som jag ska äta i fem dagar, bara hoppas det hjälper och att det slutar göra ont och vara lock för mitt öra, för nu har jag haft problemt med öra i 17dagar, det är ju fasiken mer än halva månaden..

Iallafall så jobbar min karl natt, vilket innebär att jag är helt själv hemma för B är hos Mamma, ska slå på summerland ikväll när jag kommer hem och äta tårta :)

& just det jaa, inatt gjorde jag en Anna en underbar upptäckt, dock inte lika underbar som vi trodde den skulle vara men ändå ! eller jag menade, underbart_som_fan


& grattis till Linda&Per som ska ha bejbis;)
vilket jag dock har anat i flera veckor :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0