snart slut för idag

Ja då sitter man på jobbet, ikväll jobbar jag på hemtjänsten, slutar på drygt tio mintuter, då blir det att fara hem och hämta Andreas, sen fara och handla lite mat.. Om nu Andreas har kommit sig hem från jobbet vill säga, det återstår att se.

Jag började ju mitt sommarjobb idag, nog för att jag har ju jobbat hära snart två år men idag började jag gå på mitt underbar schema, bara kvällar och helger dom första fyra eller fem veckorna, helt underbart ! Speciellt när jag jobbar sex dagar då andreas har sin lediga vecka.

Imorgon blir det förflyttningsteknik i två timmar, sen måste jag även på skolan och fråga om dom är full eller går på droger med tanke på att jag fick ett brev i fredags där det står att jag är antagen till kurser jag redan har gått, bra koll där älvsbyns gymnasium/komvux. Måste även förbi mitt andra jobb och prata med min chef dära..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0