Rutproblem

Ja då var det onsdag, har jobbat till ett och då for jag till stugan, solade och hade det förjäkla skönt, så skönt att jag somnade på bryggan och trodde jag hade sovit flera timmar när jag vaknade, vilket jag nästan hade gjort, en och ene halv timma hade jag sovit.
sen for jag och hämtade Andreas Passat (som mest troligt imorgon blir min min min min min min min!, han har ju köpt ny bil så jag måste ju också uppgradera mig), iallfall, vi har lämnat in den för att byta framruta, så jag tog bilen efter en massa pappersjobb och när jag far iväg och ska hissa upp sidorutan som dom inte hade lagat eller nånting, bara hissat ner, så funkar den såklart inte.. Så jag for tillbaka och frågade om dom kunde hjälpa mig och dom två söta männen på Edin Glas kunde såklart det så nu har jag lämnat in den igen..
Ska tillbaka på jobbet på fem minuter så det är bäst att göra sig färdig, tur jag bara har 50meter till jobbet :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0