Ögoninflammation & öroninflammation

det har varit dåligt med uppdatering..

I fredags var jag ju på vårdcentralen, ville bara ha lite salva till mitt öga så jag skulle bli av med rinnandet, det slutade med att läkaren berättade för mig att jag har både ögoninflammation och öroninflammation. Så nu droppar jag både mina ögon och öron, äter även pencillin och jag gör ingenting om dagarna. Jag ligger i sängen hela dagarna och hoppas på att det blir bättre eller att jag dör, för det gör så fruktansvärt ont i örat och huvudet så det känns som att det ska explodera.

Nu ska jag fortsätta sova !


Kommentarer
Juwligast



Hej!

Just nu är jag i stort behov av hjälp, din hjälp. Det är nämnligen så att jag är med i en fototävling där jag är en av finalisterna. Och jag behöver röster. Din röst! Det skulle verkligen vara jättegulligt av dig om du gick in på den här länken http://jenniifer.webblogg.se/2010/june/beslutsangest.html#comment och skrev i kommentatorsfältet nummer 3, det numret på den bilden jag har tagit, det tar inte lång tid och jag skulle bli jätteglad verkligen!

Kram på dig :)



2010-06-20 @ 23:57:22
URL: http://juwlig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0