När jag bli snygg

om jag någongång i mitt liv skulle bli smal och smäcker, vilket låter helt overkligt och otroligt men det så länge det finns ett kanske så finns det liv.. Nog för att jag har hört det sägas att mulligt är gulligt, men har ni nångång hört en smal snygg tjej säga det? Nä just det, det är bara vi små knubbisar som säger det för att inte ha lika mycke ångest.
Men om jag skulle gå ner i vikt så skulle jag förmodligen tappa mina bröst och då måste jag ju ta bort mig själv eller operera mina bröst för jag skulle aldrig kunna leva med A-cupor efter att ha levt med större och med handen på hjärtat mina läsare, om ni skulle tappa två/tre storlekar på era bröst, skulle inte ni operera dom om ni hade råd?
Ja det skulle då jag göra! hade jag inte råd fick jag väl lov att ha en massa hemmafester så jag sedan kan panta burkarna och få råd.
Men iallafall, åter till ämnet, om jag nångång skulle bli smal skulle jag klicka hem dom här kläderna fortare än Emelie och Per byter bil ;D
Nog skulle jag kunna beställa dom här kläderna nu, men jag tycker inte dom ser ut att passa på en heffaklump så jag väntar ;D haha



Kläderna hittar du Här !



Kommentarer
mli

haha så gej du är ;D

2010-06-10 @ 03:14:56
URL: http://emeliipemelii.blogg.se/
Sara - Mamma till Nova

Åhh taack ska du ha. :D

2010-06-10 @ 12:25:19
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0