Mjukglass

Hej!

Kom just hem från jobbet, har varit hemma i fyra minuter, väntar bara på Andreas sen ska vi upp till mamma, även lillebror 1&2 och min extra lillebror Tomi ska följa med upp ..

Alltså idag på jobbet, jag har gjort en biljonersmiljarders mjukglassar och milkshakes, om jag inte drömmer om det inatt så är det väldigt konsigt, för att jag tror halva kommunen har varit in idag och köpt det.

pratade även med en av mina chefer idag, ser ut som att det blir jobb i helgen, men ja det är ju pengar och man får ju träffa folk när man är på frasses så..
Sen till veckan ska jag jobba på hemtjänsten och veckan efter det, alltså den 14;onde börjar mitt sommarjobb som varar i åtta veckor och som sagt, sex av dom veckorna jobbar jag helg, bara ledig två veckor på hela sommaren, svinkul! inte det minsta kan jag lova och kom inte och säg att det är pengar för det är en kass lön och jag vill fan inte jobba sex av åtta veckor ! men sånt är livet på en pinne och jag hoppas för gudsskull att det  visar sig på lönen sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0