min gamla vanligt tur

Ja då var klockan två på natten, jag sitter i soffan och renskriver mitt arbete om Vattenskalle som jag ska redovisa och lämna in imorgon, mycke roligt måste jag få säga.

Idag ringde Anna och ville ha skjuts till Luleå, klart jag skjutsade henne så jag tog mig nya bil och for, bara efter någon kilometer skulle jag hissa ner min ruta med min världsbästa elhiss och ruta, pang lät det bara sen lossnade rutan, ännu ett bevis på hur tur jag har i livet.. Så jag fick köra med helt nervevad ruta till och fråga luleå, försökte få tag i nya grejer till bilen men killen på mullers bil var otrevlig och det var alldels för dyrt för min lilla börs, så då blev det att fara till världens bästa stora lillebror som hjälpte mig med rutan så nu är den tillsvidare fixad, tur jag har min alldeles egna mekaniker !

Andreas jobbar natt och efter jag har renskrivit klart det här hade jag tänkt lägga över lite bilder på datorn och sen sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0