jag började faktiskt gråta !

japp jag vet, dålig uppdatering för min del.. Men sånt är livet på en pinne.
Igår, alltså torsdag åkte jag och min älskade pojkvän till Umeå, gick på stan, åt god middag och bara hade det trevligt, vi åt även jordgubbar! :)

Idag, alltså fredag, självaste midsommarafton (jaaa jag vet att det egentligen är lördag enligt klockan), så jobbade jag kväll, sen var vi med Johan och Sara en sväng.. Kändes verkligen inte som midsommar idag, men jag har väl börjar bli gammal..

Imorgon mina vänner ska jag ha nått sorts födelsedagskalas, inte lika spejsat som alla andra jag har haft, heller inte lika mycke folk som ska komma i och med att många är bort nu när det är midsommarhelgen.. Fyller dock inte år förrens på måndag men det känns ganska fel att ha fest en måndag.

Många har sagt till mig att `du behöver ju inte ha något kalas, du fyller ju bara 21`, vafan, vadå bara 21? Sist jag kollade fyller man 21 bara en gång i livet, så självklart ska det firas !
Jag ska fira alla mina födelsedagar som att jag fyllde jämt, man fyller ändå bara år en gång per år och det är olika år varje gång, så varför inte fira stort ? !

Och vad det gäller min öroninflammation, nu är det 13dagar sedan jag hörde på örat, alltså har jag haft lock för örat i 13dagar och det har inte släppt en enda gång, jag börjar vänja mig att vara halvdöv..
ska ringa VC på måndag, såklart hade dom inte öppet på midsommar.

Nu iallafall ligger både min sambo och min son och snarkar, jag hade tänkt göra exakt samma sak inom en väldigt snar framtid. Dock tänkte jag bara tipsa om en förjävla bra film först, den var så bra så jag grät som ett litet barn, i och för sig så dom som känner mig vet att jag gråter till jävligt många filmer, men den hära den förtjänade verkligen tårar !

Hachiko A Dogs Story


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0