beställning

Imorse skickade jag en beställning på dom här två söta sakerna från bluebox, fick just ett sms där det står att dom har skickat det med posten så imorgon eller torsdag borde jag ha mina grejer. tummen upp till Bluebox!


Det här har jag velat ha länge och äntligen tog jag tummen ur röven och skickade efter den, placeringskort med roliga saker man ska göra.


och den här listan, 50st likadana blad, jättegulliga och när jag får dom ska jag börja med att kryssa för picnic och ge till andreas :) Tror ni han tackar ja ?


Kommentarer
Natalie - It's all about attitude

sv: tack så jätte mkt gullet! <3

2010-06-08 @ 19:31:24
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0