ponaniboken

Jag har faktiskt namnsdag idag och ingen tårta har jag fått, jävligt beviken..
men däremot har jag fått spendera hela dagen och natten med Anna, hon sov över här hos mig nu när det är karlfritt, vi sov i samma säng, tillsammans med Baltazar..

Idag har vi gjort bus, så mycke mer kan jag inte säga.. Vi håller på att göra en mycket vacker bok som ni ALDRIG kommer att få läsa, men jag vet många många många många många av er som skulle göra nästan vad som helst för att få se den och sprida saker vidare, haha !

Imorgon iallafall så blir det jobb, men bara till klockan ett, vilket känns himla skönt.. Sen är det jobb hela helgen med, men sånt är livet :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0