NattiNatti

Hej Tjo och klackarna i taket !


Så var det natt, efter klockan tolv iallafall, jag har just färgat andreas hår och vi kom hem mamma för drygt en timma sedan, vi var och hämtade Baltazar, såg "ingen bor i skogen" och umgicks..

Nu ligger Baltazar och sover, Anderas väntar på att få skölja ur sitt hår och jag tror jag ska städa akvariet för att jag inte hunnit det tidigare idag, imorgon hade jag tänkt städa lite här hemma, kanske vara med Anna och gå på marknaden en svängom, det är ju trots allt bredvid vårat hyreshus :)

& just det ja, jag fick mitt löshår idag med posten, tog ju bara lite mer än tre veckor, men men nu är det hära , tog ut det gamla för ett tag sedan för att det hade ramlat lös så många slingor så det blev bara fult, får se när jag orkar sätta i det nya bara ..

Såhär ser jag ut nu för tiden, med ett sött plåster ovanför läppen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0