Mot myggbett

Nu har jag just duschat, ska föna håret och sen gå på apoteket och se om dom har nånting mot kliande myggbett, inte dock till mig själv för jag har inte blivit störd av mina myggbett, men min älskade karl har, jag är så less klagandet om hur det kliar så jag ska gå och se om det finns nånting som får tyst på honom :)

Använde mitt nya schampoo och Balsam idag som jag fick av min stora lillasyster när jag fyllde år, det luktade himla gott :) Men nu luktar jag mest bara choklad från min hudlotion, luktar riktigt gott och är billigt. Jag har både cocoa, satsuma & cocos :) Så vill ni ha en body lotion som luktar gott och är billigt rekomenderar jag den hära.

den här använde jag idag!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0