men vem bryr sig om hundra år ?

Ja mina vänner då var jag hemma och jaa, klockan är bara lite över tolv, var inte alls mycke folk ikväll så jag och "nybörjarana" fick gå hem, känns dock lite kasst att bara jobba typ fyra timmar med tanke på att det kostar att köra men så är livet när man aldrig kan få sig ett heltidsjobb eller fast jobb och måste ha tre extra jobb, ingen dans på rosor kan jag lova er..

Iallfall så gick det väl bra ikväll, bra för att vara första dagen och helt lost på en arbetsplats där alla springer omkring och själv har man ingen aning om nånting.. Lyckades att bara krascha två glas, ganska duktigt med tanke på att jag bar betydligt fler än så..
Får väl se hur det blir imorgon när det är fredag och PDOL på samma gång, återstår att se..

Imorgon på dagen är jag ledig, då måste jag upp till mamma som var till luleå idag och köpte nya bromsklossar till min äckliga jävla skitbil för att jag inte hann göra det själv, jag har fan snart lagt ut lika mycke pengar på den där jävla bilen som jag betalade för skiten.. Utgifter på utgifter hela tiden och knappt någon inkomst, märkligt att jag inte sitter hos kronofogden. Också har mobilhelvete gått sönder, UNDERBART nu måste jag köpa ny mobil..
Det var löning i tisdags och det är inte många kronor kvar på mitt kontot efter allt, hur ska jag har råd med en jäkla telefon eller ens leva ? Vi hade tänkt fara på LK men det kan jag såklart glömma, med tanke på att jag inte ens har råd med min jävla biljett..

Jag börjar bli måttlige less mitt jävla liv, allting jag äger går sönder, karljäveln är borta och jobbar hela tiden, jag är tjock som en kossa och det känns som att jag har inte tid att anstänga mig för att gå ner i vikt, det börjar snart bli höst och jag kommer snart doppa huvudet i toaletten och inte ta upp det förrens till våren för är det nånting jag verkligen hatar så är det den här jävla vintern, jag hatar norrbotten och vill fan bara flytta härifrån, långt härifrån, minst 100mil neråt i sverige, men då har jag ju den turen att jag har hittat en karl som redan bott där nere och inte vill dit ner igen..

Har du noterat hur ofta
sanningen gör mer ont än lögnen



men vem bryr sig om hundra år ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0