måndag

Ja då var det måndag och ikväll står det jobb på schemat, jobar hela helgen också, är dock ledig tisdag och torsdag i veckan, däremot nästa vecka jobbar jag nästan hela veckan och det är andreas ledigvecka, det är fan i mig inte okej! I och för sig tycker jag inte det är okej att jobba nästan alla helger, bara vara ledig två och jag har redan varit ledig dom två så nu jobbar jag alla helger fram tills jag slutar sommarjobbet..

Iallafall så var vi på ikea igår, det blev billigt, jäkla billigt för mig kostade det 184kr och nånting sånt för Andreas med. Köpte även en present till Mli&Pers bejbis, men den får dom när den väljer att titta ut:P
Så med  andra ord blev det en billig resa, men det var trevligt iallafall :)



sen köpte vi oss var sitt par skor  dom kostade 99:- stycken men man fick 50% på andra paret, så vi fick dom för 75:-/st, det här är mina :)


♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥


Vi köpte även ny sand och lite saker till akvariumet så ikväll efter jobbet blir det nog  att fixa det, nu ska jag gå och höra om vi fått någon ny framruta till bilen :)


Kommentarer
En helt vanlig Isabell

När slutade folk att komma ihåg vad ärlighet är?

2010-07-05 @ 12:48:33
URL: http://bellybus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0