jag älskar HM!

var in på H&M;s hemsida, jag blev kär och loggade ut :)
det är knappt tresiffrigt på mitt konto nu för tiden så det blir ingen shopping, men när det trillar in en lön ska jag shoppa ;)

allvarligt, hade jag inte haft en karl i lägenhet eller haft en karl som gillar rosa hade jag fan lätt köpt sånna här handdukar, så jäkla söta ! 59.50:- dom andra är kostar 49.50:-


& hur gulligt var inte det här påslakanet ? 199:-/249:-




& kolla in duschdraperierna :)



såklart måste man ju ha en matta som passar handdukarna och bordstabletter :)



och söta kökshanddukar:)


och glöm inte kudden ;)


_______

sen får vi ju inte glömma alla kläder jag vill ha :)
okey det här är ju inte alla för då skulle det ta upp flera sidor på min blogg, men lite av det iallafall :)




6pack ringar 29.50:- / 5pack armband 69.50:-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0