Gonatt

Nu är det natt, jag hade tänkt försöka sova, tråkigt bara att våran lägenhet snart brinner upp för det är ungefär 800 grader som Ebba grön sjunger, även en miljon mygg som är inneboende här har vi. Sen mensvärk på det, ja det kan fan inte bli mycke mer underbart livet !
Mina två pojkar ligger och snarkar sen någon timma tillbaka, andreas vaknade till för ett tag sedan, frågade vad klockan var och om jag var riktigt i ordning som var vaken..

Och påtal om min karl, ikväll när jag kom hem från jobbet hade han städat här hemma, gissa om jag blev glad och slippa göra det  direkt efter jobbet, så en stjärna i himlen till honom, eller ett diplom om han så önskar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0