farväl

Nu har jag varit och solat och handlat lite mat, inte alls mycke mat men lite..

ställde mig på vågen igår och övervägde att anlita någon som skjuter mig, men så blev inte fallet istället blev jag arg och gick och la mig igen. Måste ta tag i mina älskade kärlekshandtag och säga farväl till dom. Det finns väl en gräns för mullighet och säg vad ni vill men en tjock kropp är inte vackert, kanske en mullig men inte en tjock enligt mig ! hur andra ser ut är upp till dom, jag kan tycka någon jag känner är väldigt vacker omän den har hundra extra kilon, men att titta sig i spegeln och försöka intala sig själv att "mulligt är gulligt" nä det funkar inte för mig..
så nu är det dags igen, att ta farväl av dom där extra kilona, jag klarade det sist och gick ner från 90kg till 75 , nu väger jag inte 90kg heller inte över 80kg, men jag ska ändå gå ner, iallafall 8kg..


so wish me luck*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0