Då var det bestämt

Ja då har jag ätit min lunch, jag och Baltazar ska ut på en långpromenad snart innan jag far tillbaka på jobbet..
Idag köpte jag faktiskt rosor till min karljävel, vi får väl se om han ens ser dom när han kommer hem och om han ens vet att det är blommor! Min bitterhet tänker jag inte förklara för er för ni skulle ändå inte bry er såå..

Sen har jag bestämt att jag ska fara på PDOL på torsdag, Dead by april spelar ju och jag är ledig fredagen, den ENDA (fattar ni) DEN ENDA fredagen jag är ledig på hela jävla sommaren är fredagen då det är PDOL så då kan jag ju vara vaken länge och give the iron på torsdagen, eller så kan jag ju göra som resten av befolkningen och dricka öl varje dag jag är ledig, vilket blir måndagar och onsdagar oftast.


Anna blev pippad i örat idag av min telefon, det var iallafall vad hon sa ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0