utomlands?

Hej !

Jag hade snart tänkt slå igen mina ögon, men inte riktigt än.. Andreas ligger här bredvid och är jätteförkyld (är det kanske lillebror som smittat honom?), hur som helst så går det inte sova omän jag vill för det snurras så mycket i sängen för tillfället..

Imorgon är det mycket som händer, hade lovat Linda att följa till Boden, kom dock på i efterhand att egentligen har jag inte tid, men det får gå ändå..
jag hade en tanke på att gå på arbetsförmedligen, söka lite jobb, städa här hemma i mina lådor och kartonger, fara med lite saker till röda korset och en massa annat trams..

Har iallafall legat och tittat runt lite, åh jag skulle så gärna vilja åka utomlands, till nått häftigt stället, som NY, japan, bangkok eller liknande, men först måste jag ha en inkomst, men det kommer nog snart :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0