Tre fiskar rikare :)

Nu är jag hemma !


det blev så att jag for till luleå en svängom, hämtade upp anna, handlade tre fiskar och shoppa runt lite, handlade lite mat och umgicks.. Nu är jag hemma, förjävla arg på min dator för att den är SÄMST! och jag hatar den för att den aldrig kan fungera en dag utan att strula till det för mig..

Sen är jag hungrig, såklart! jag är fan jämt hungrig känns det som och jag har tårta i kylen men det vill jag då inte ha och jag orkar it göra mat och det är så sent, jag får väl göra mig en smörgås och lägga mig och sova..

Imorgon ska jag jobba, tatuera mig och sen jobba lite till, bra med några timmar den här månaden så man kanske har råd med räkningarna...

& just det ja, idag är det en vecka kvar till Baltazar fyller 2år :)


Kommentarer
Liinda - mamma till anton

varför är headern över texten ?? blir tokig då de it går läsa normalt ;p

2010-01-20 @ 09:20:24
URL: http://livetsomungmammaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0