Nybyn

hej bloggän !

Sitter i Nybyn nu, Baltazar sitter på en stol här bredvid, Agnes och Jens spelar dator, Ronja pratar om att hon är uttråkad och Andreas spelar på sin telefon, äldsta lillebror Emil tror jag är i garaget för ovanlighetens skull ..
Insåg när jag kom hit att jag glömde lite saker på byn, så jag får väl se om det blir att fara ner och hämta dom senare..

imorgon blir det nog leos lekland om vädret tillåter, Jag, andreas och flickorna, jens skulle bort och den andra brodern är det ingen risk man får med sig..

Nu ska jag försöka få ut dom två minsta ett tag, tänkte ta lite vinterbilder, har ju faktiskt tagit fram systemkameran, har inte använt den nånting sen jag fick min nya kompaktkamera :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0