my home

Jäklar vad duktig jag är !

Och jag städar, för fulla muggar, har storstädat vardagsrummet, förråden och sovrummet också har jag möblerat om lite i vardagsrummet.. Har även tagit bort julen, kändes förjäkla skönt faktiskt.. Ska väl fortsätta att städa i köket, hallarna och toaletten snart, men just nu ska jag sitta ner ett tag, helst skulle jag vilja lägga mig ner och sova, men hade tänkt försöka hålla mig borta från det ett tag så jag kanske får sova nånting inatt..

tänkte ni skulle få några bilder från mitt vardagsrum och sovrum :)
ni får stå ut med att det är damm eller kanske är det andar på bilderna..



Just ja, jag köpte mig ju det här väggordet för typ 30:- i luleå för ett tag sedan !


& äntligen har jag köpt mig en väggklockan :)


Sovrummet !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0