Min äggstock kommer nog att sprängas !

Jag blir galen !

Ja det är lindrigt uttryckt, jag blir sinnesjuk, har haft ont i min högra äggstock ett tag nu, fruktansvärt ont ibland, som när jag hostar, nyser eller anstränger den mera.. ibland kan det gå en hel dag utan att jag känner nånting, medans endel dagar är betydligt värre.. Jag hade såhär för lite mera än ett år sen och åkte då in på gyn, men dom hittade ingenting (gör dom någonsin det), men om inte det här går över måste jag boka en ny tid..
ibland kan det även kännas lite i den vänstra, men det är så lite så det kan jag leva med..
jag har läst om det hära lite överallt och många har detta tillsammans med ÄL (ägglossning för alla dumma killar dom inte fattar vad äl står för) och många har det i samband med graviditet, båda två kan vi faktiskt utesluta för jag är inte gravid och jag har redan haft min ägglossning.. Man kan även ha en cysta, ja det återstår väl bara att se..

är det någon mera som känner igen sig ?
eller har haft liknande besvär ?!


Kommentarer
ponani

nej jag känner inte igen mig. vilket måste betyda att du är fullkomligt onormal. du bör genast uppsöka en läkare för dina äggstockar och din dampiga hjärna! :D

2010-01-08 @ 17:49:21
URL: http://krojm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0