Måndag, eller var det lördag ?

Och så var det lördag, ärligt talat trodde jag det var måndag men så var inte fallet.. Jag håller inte reda på dagarna längre, speciellt inten är nyår var på en torsdag..
Har varit och ätit palt hos svärfar idag, har även varit med dom två yngsta syskonen på konsum så dom har fått sig lite godis, dom ska ju nämligen vara två trappor ner i två dagar så jag antar att jag kommer ha mycket besök :)

Baltazar går på lågvarv och är så lugn här hemma, inte ens pipbanen han fick av anna är intressant, det är väl så när man inte får vara med dom löpande tikarna och mamma blir arg när man sitter i soffan och gnäller hela dagarna..

Andreas är på hockey, vilket innebär att jag och Batlazar är ensamma hemma och jag hade en tanke på att städa lite här hemma, rensa bland mina handväskor som jag aldrig använder och även bland lite kläder..

jagälskardig




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0