kvällsunderhållning

Hahaha! jag döör!

jag tänkt underhålla er lite denna fredagsnatt ;)
jag lovar att jag kommer på minst 98% av er att dra på läpparna, omän ni inte vill kommer det kittla i kinderna ;)


Saker som är dumma att säga vid sex;


° Men alla ser roliga ut nakna!
° När är det meningen att det skall vara skönt?
° Ikväll var jag så kåt att jag skulle ha kunnat ta hem en sugga!
° Vid närmare eftertanke så kan vi väl släcka ljuset.
° Jag ger inte mycket för den där mun-mot-mun metoden.
° Försök att andas genom näsan.
° du kanske orkar mer om du slutar röka
° nej tack! den här delen klarar jag bättre själv
° Du är nästan lika bra som min föredetta
° Jag berättar vem jag fantiserar om, om du berättar vem du fantiserar om...



Guiden för dig som vill bli cp
° Tanka alltid dubbelt så mycket som ryms i tanken på din bi
° Gå med i Anonyma Alkoholister för att lära sig supa ordentligt
° Fejka legitimationen så att man blir yngre och får leva längre
° Dra pungen över huvudet
° Svara i telefon när det inte ringer
° Bita sig i ögat
° Praktisera som pensionär
° Prata in ett två timmar långt meddelande på sin telefonsvarare
° röka askfat
° prova skjuta sig i huvudet
° Injicera Oboy!

Därför är det bättre att vara kvinna :

° Du vet Sanningen om huruvida storleken har betydelse.
° Du kommer aldrig att upptäcka att du blivit lurad av en push-up-behå.
° Du kommer aldrig att ångra att du gjorde hål i öronen.
° Du har förmågan att kunna matcha kläder alldeles själv.
° Du kan prata med folk av motsatt kön utan att automatiskt tänka dig hur de ser ut nakna.
° Det finns stunder då choklad verkligen kan lösa alla dina problem.
° Du har en ursäkt till att vara en riktig hagga minst en gång i månaden.
° Om du gifter dig med någon som är 20 år yngre, är du medveten om att du ser ut som en idiot.
° Om du är dum så kommer folk bara tycka att det är sött.
° Du kan snabbt avsluta ett gräl genom att börja gråta.

såklart måste jag väl försvara männen också, så varsågoda
Därför är det bättre att vara man;
° Man kan gå toppless i Tunisien utan att bli stenad.
° Man förväntas visa häcken i vindrutan när man åker buss.
° Man slipper amma.
° Chansen är större att få en avsugning än att man ger en.
° Ens skor är bekväma
° När man blir åttio har inte ens bröst förflyttat sig ner till byxlinningen.
° Man behöver inte växa upp alls!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0