Han är då nöjd

Ja och så var det kväll, vi ska väl snart bädda ner oss för att se en film..
baltazar har fått leksaker och hundben ikväll som han ligger och leker med på golvet nu, även schampoo och två fina kort :) Sen har han ju såklart ätit tårta också.
Han verkar då himla nöjd!

Imorgon blir det jobb, dom ringde idag och frågade om jag kunde jobba imorgon och på torsdag, vilket är självklart ! alltid bra med lite pengar i kassan :)

& just det jag, jag och Sara har ju planreat värsta grejen, blir att åka tefat/madrass nästa vecka ;)

Det här handlade jag igår :)

Den gråa kostade 54kr på JC och den gula 70kr på stadium


Dom här två köpte jag på cubus för 25kr / styck


Min snygga kameraväska som jag fick av världens bästa mamma ! :)






det krävs två för att hålla en vänskap vid liv,
det krävs två som hör av sig,
inte bara en..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0