Bananhuvudet


Nu har jag tagit ur färgen ur håret, ser ut lite som en banan men det blev inte så orange som jag väntade mig , vilket är possitivt :) Ska kanske köpa mig en till hårfärg imorgon, får se..

Andreas är påväg hem och borde vara hära på några minuter, bion var tydligen bra, vilket var kul för honom iochmed att den var ganska dyr..

Sen på tisdag ska jag och Baltazar bjuda på tårta, men såklart är det bara endel människor som får komma, dom som baltazar tycker om och endel bara för att ;) Anna hade som önskan en snopptårta, så vi får väl se vad jag bakar för nånting roligt :)

här får ni lite bilder från i helgen !





Endel människor är bra lustiga...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0