Till Anna !

alltså jag är en sån här människa som älskar `fylla i böcker`, jag har redan bibeln- en bok om mina vänner, den är som när man var liten och fyllde i mina vänner listor, men den här boken innehåller lite mer vuxna frågor. Också köpte jag en du&jag-bok till mig och andreas i sommar där man fyller i saker om varandra, jättekul att titta på sen och jag hade tänk köpa en ny till sommaren och fylla i och jämföra :)
Jag tycker Nicotext har himla roliga böcker, om ni inte har kollat in dom tycker jag verkligen ni ska göra det.
så har ni en singelkompis får ni lite tips på alla hjärtnsdag presenter :)

Hade jag haft råd hade jag lätt köpt den här boken till Anna i alla hjärtans-dag present,
den hade jag själv velat ha om jag var singel ;)

Dom här sakerna skulle jag lätt kunna ge min singelkompis Anna !



Den innehåller 189 uppdrag av varierande typ och svårighetsgrad, speciellt framtagna för dig som är singel. Allt för att hamna i nya situationer och träffa människor du annars aldrig skulle träffa. Det kan ju faktiskt vara "rätt" person som går förbi på gatan. Uppdraget ger dig en hjälpande hand och en spark i rätt riktning. Genomför ett om dagen och lägg märke till hur saker och ting ändras runt omkring dig.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0