sååååja

Nu är man hemma, har varit och sprungit runt på byn och letat presenter till världens bästa stora lillasyster (måste ju säga så när jag har tre systrar och alla är lika bäst), men som vanligt med Älvsbyns utbud så hittar man inte alls mycke, men jag tror ändå jag fixar det dära med present ..

Sen ringde jobbet och ville jag skulle jobba imorgon, sjävklart! jag älskar pengar !! Men vem gör inte det?

har varit och hälsat på mamma med familj idag också, åt palt och balt svinet som vissa säger ;) Satt och surrade lite, hämtade hårfärgen som hade kommit i posten och bara hade det trevlgit medans lilla lillebror sitter vid datorn och svär medans han spelar det där jäkla Wow, ja nångång kommer han nog också inse att man inte kan leva i en dator eller så får vi hoppas på att han blir jättebra på datorer och börjar tjäna en massa pengar så han kan köpa en snygg bil åt hans storasyster :)

Nu är Andreas hos Johan & Sara, dom skulle spela nhl som vanligt och jag orkade inte följa med, gör mer nytta hemma.. Ska slå in systers presenter och bara mysa framför tv;n :)



Kommentarer
ellen (Hollys mamma)

å tack ja hon är fruktansvärt söt:)

2010-02-03 @ 22:13:28
URL: http://elliieoberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0