Rödhårig

tjohej !

Så var man hemma från både jobbet och pappa med familj.. Jobbade till sju, sen bar det av till stora lillasyster, äta tårta och sitta där och umgås ett tag. . Andreas är och spelar hockeyspel med Johan, jag har aldrig riktigt förstått mig på det där men det är ju kul att dom har ett delat intresse, synd bara att deras intresse inte var städa eller diska, men man kan inte få allt här i världen..

Nu ligger jag i sängen, hade tänkt slå igen mina ögon snart så jag orkar upp på gymmet imorgon med Sara, jäkla kul att hon skaffa sig ett gymkort :) Men först ska jag upp på graven, annars kommer jag inte kunna sova inatt, ska klä på mig och Baltazar och sen gå dit, Baltazar behöver ändå en kvällspromed.. Synd bara att det snöar så jäkla mycke, men det är det värt..
Kommer snart Ivan..


Jag tänkte ni skulle få se håret, det blev rött faktiskt, himla rött :)
blev lite dålig bild när det är webcam, det kommer bättre bilder senare, orkar bara inte leta reda på kabeln till datorn..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0