nä vet ni vad , nu ska jag sova

nu ligger man i sängen, ska slå på en film och sova så man orkar jobba från ett till halv tio imorgon..
fick även jobb hela helgen lång så min helg är planerad, måste även hinna med en massa saker här hemma..

Så i helgen blir det att jobba, städa och vara med Baltazar, för han får ju inte glömmas bort :)

E&P hade frågat om vi ville se bio, sa åt andreas att han fick se bio med dom om han ville men jag kände att jag varken orkade eller hade lust, har så jäkla mycke annat att göra som det är just nu så jag måste ta tag i det och sen skulle jag vilja hinna komma hem och slappna av några timmar nångång också..
Bio får det bli nån annan gång när jag inte måste plugga, gå skola och jobba på samma gång..
I veckan blir det faktiskt att jobba sex dagar av sju möjliga, känns i  kroppen när man inte är van vid det..


Kommentarer
Johanna ♥

Jo det är ju bäst att slippa låna! Men kom ihåg att ifall du lånar så får du inte jobba för mycket för då blir du återbetalningsskyldig till csn, och det vill du inte!

2010-02-26 @ 18:18:01
URL: http://johanaj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0