just det ja !

För någon dag sedan fick jag mitt paket med frön som man planterar och sen när dom växer upp står det ett gulligt meddelande på dom :) jättesöt present tycker jag till någon man tycker om ..



Dom här finns att köpa här !

Kikade runt där idag och blev lite sugen på beställa några saker.. Dom har ju fraktfritt nu så ;)

som det här post-it blocket, så himla gulligt ! 49:-


& det här armbandet ! 49:-


den här skulle jag verkligen haft, flera stycken faktiskt..
jättebra "Kabelgömma" och jag hatar när det är synliga kablar överallt, till micro, akvarium, dator, högtalare, tv, tv-spel ! 39:-


Kommentarer
Johanna ♥

Syrran köpte en sån där i julklapp till sin kille. På bladen stod det " i love you ". Ganska coolt att det kan växa fram så!

2010-02-03 @ 23:03:23
URL: http://johanaj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0