jobba, plugga, sova, läxor..

Hej världen !

Är det någon som känner sig sugen på att ta över min huvudvärk ? nä jag gissar att ni inte vill det..
hur som helst, klockan fyra blir det jobb, bara till åtta men ändå..
Ska gå på bokhandeln snart och hämta ut en bok som kommit, vilket innebär att man blir 400kr fattigare, men sånt är livet..

Mina dagar är inte det minsta händelserika just nu, jag går skola, jobbar, gör läxor, sover, äter och nånstans där emellan försöker jag hinna få fram lite tid till andreas, vilket inte alltid är det lättaste ..

& nu ringde jobbet, imorgon blir det att jobba från 13 -21.30.. Himla bra med pengar ;) !

Lördag söndag kanske det blir skotercross, om jag inte ska jobba vill säga..


Kommentarer
Johanna ♥

Jo jag förstår! Men det kan bli kämpigt att både jobba och plugga, men håll ut!! Tar du studielån?

2010-02-25 @ 14:13:00
URL: http://johanaj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0