jag tänker på dig storebror..

HejHopp !

Då var man hemma från jobbet, ska tillbaka dit klockan fyra, alltså om två timmar..  Håller på att färga håret nu, det står att det ska vara rött, men jag är väldigt skeptiskt, det ser inte rött ut..  Ni får väl se resultat sen när jag tvättat ur det..

Hur som helst, hade tänkt börja med mina Alla hjärtans dag kort, hade tänkt göra några stycken, såklart ska Anna och Andreas få ett, sen kanske någon mera får ett om dom varit riktigt snälla ;)

Lite senare idag kommer Baltazar hem till mamma sin ;) Det har varit tomt när inga tassar springer runt fötterna på en dag ut och in.. Sen ikväll efter jag har slutat jobba blir det att fara förbi pappa och gratta Stora lillasyster som fyller hela 15år idag, jäklar vad gammal jag börjar känna mig..

♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥
Idag skulle Ivan ha fyllt år, ni som vet vem han var, ja ni vet & ni som inte vet, ja ni vet inte och behöver inte veta..
Det är helt sjukt, det är många år sedan du lämnade oss, jag gick på mellanstadiet och det kändes så märkligt när du inte längre fanns, du hade trotsallt varit min storebror i flera flera år, jag hade försökt allt lärt dig allt jag kunnat, jag lärde dig skriva, rita och älskade dig, jag älskade även att retas med dig och jag glömmer aldrig när du planterade `träd` i diket, skottade bilen med spaden och alla gånger jag legat dubbelkvikt på golvet och skratta åt dig, eller snarare med dig för jag tror du gjorde vissa saker för att få oss att le..
Du var speciell för mig, för hela familjen och det är så orättvis värld vi lever i, det är så orättvist att människor ska drabbas av sjukdomar och det är så orättvist att människor ska vara tvungna att lämna livet för tidigt..
Jag var upp på graven igår och tände två ljus.. jag kommer och hälsar på dig igen senare ikväll och tänder fler, jag brukar ofta gå upp och hälsa på dig, sitta ett tag och prata och jag vet att du hör mig, jag vet att du vakar över mamma och tar hand om familjen, fastän vi inte ser dig..
jag tänker på dig `storebror`..


Kommentarer
mamman

han var speciell för mej med, han fanns dag å natt hos mej från att jag var 22år till 30år.. sen dog han, å även en del av mig.... tu,r jag har er mina barn.... älskar er av allt...mamma..

2010-02-04 @ 22:52:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0