inte många timmar

Och så sitter man på jobbet, slutar klockan tolv idag och då skulle vi tydligen till piteå en svänom.. sen ikväll händer inget, jäklat inget ! är så jäkla trött så det blir nog att sova tidigt, blev inte många timmar inatt och ska ju orka upp före sju imorgon med..


Läste om att i ett äldreboende har dom varit tvungen att dra in på kaffe och dylikt, vilket innebär att om dmo äldre vill ha mera av nånting kan dom inte få det..
är det inte helt enkelt riktigt förjävligt ?! det är ju nog hemskt att dom tvingas bo på ett boende där dom ligger mestadels av dygnet..
jag vill då fan aldrig bli gammal !
hela artikeln hittar ni här!



Kommentarer
PBFF

nej. idag vart jag de dock. pga diskutionen på facebook. men då vart jag less på alla. mest på din patetiska pojkvän som drog igång de hela. och gjorde ett personligt påhopp.

2010-02-27 @ 11:01:43
URL: http://krojm.blogg.se/
Häxan

Nä men det e ju det jag sagt... varför leva förnuftigt å försiktigt för att i slutänden ligga som ett kolli på långvården... kör racet nu istället å dö med värdighet

2010-02-28 @ 14:09:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0