imorgon då jävlar :)

Ja mina vänner, idag har jag varit fruktansvärt effektiv, var på arbetsförmedlingen och surrade om cv och personliga brev.. Sen påväg hem bestämde jag mig, jag har svammlat om det så länge så jag bestämde mig för att gå på komvux och prata med dom om en utbildning till hösten.. Men ...
Jag börjar redan imorgon, förstår ni det mina vänner ?
Imorgon börjar Johanna Stenvall skolan igen, nästa år i maj kommer jag vara klar och jag ska läsa till Undersköterska och lägga till lite extra ämnen som matte B, psykologi B och mest troligt engelska B.. För jag har redan läst några kurser som psykologi A som jag inte kommer behöva läsa nu ..
Men som det är nu så läser jag bara tre kurser, måndag, tisdag och torsdag..

Så önska mig lycka till, för det är ska jag klara så jag slipper vända hamburgare tills jag går i pension :)


Kommentarer
mamma

De kommer att bli jätte bra min PRINSESSA...

2010-02-15 @ 13:37:31
Evelina - Blivande mamma ♥

Vad roligt :) Jag tyckte de funkade jättebra att läsa på komvux. Mycket bättre än när man gick gymnasiet.

2010-02-15 @ 14:37:25
URL: http://loon.blogg.se/
Evelina - Blivande mamma ♥

Näe dom flyttade till gymnasiet efter att jag läst klart. Synd att dom gjorde det, för vissa kurser har ju gymnasielärare nu. Men men, ändå mycket bättre än när man gick gymnasiet. Också hade man en helt annan inställning. Och de där läsåret gick grymt fort :)

2010-02-15 @ 15:11:19
URL: http://loon.blogg.se/
Johanna ♥

Jäklar också! Men det är ju bra!!

2010-02-15 @ 18:27:30
URL: http://johanaj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0