det kan vara läge för en kvittering nu

Ja och så ligger jag på madrassen jag blåst upp i vardagsrummet, försöker få ihop en text till religionen och A sitter och ser OS för ovanlighetens skull..
Var på jobbet idag och försökte hjälpa till att fixa lite saker, ska skriva dom klart och mejla till chefen, jag är duktig jag som sköter mig själv och hjälper min chef, samdigit som jag går skola :)

Imorgon är det skola, efter det blir det jobb och efter det läxor, har en hel del jag måste jobba ikapp iochmed att jag började såhära sent.. Men det ska väl gå, bara jobbigt att få ihop skola, läxor och jobba, men men, så är det när man måste ha pengar..

Var upp till mamma och dom ikväll, hälsade på, åt en semla, hjälpte mamma med facebook, tycker hon ska ha en sån :) Annars händer inte mycke, trodde livet för min flygande drake var slut tidigare idag, men som tur är så har jag en sån underbar stor lillebror som hjälpte mig med bilen :)

Nu ska jag skriva några radera till och sen gå och sova tror jag, måste ju orka med morgondagen också..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0