arbetsförnedringen

Hej !

Så har man varit på arbetsförnedringen igen, en gång i veckan.. Min jobbcoach hade dock bokat helt fel när det gäller tider, en tid till mig och en helt annat till sig själv..
Sen ringde farmor och tipsade mig om ett jobb, är väl egentligen inte så sugen, men vafan ! man får inte välja jobb i dagens läge så det är väl bara kolla upp det och se vad dom har att säga..

Mamma och Lilla lillebror kommer hit på ett tag och tar med sig B, han ska få vara dära någon dag och efter det besöket ska jag och A förbi Linda, David & Anton var det tänkt,.

Här får ni en film som inte gått att ladda upp förut, en härlig bladning från förr i tiden !



Kommentarer
Evelina - Blivande mamma <3

Haha, så skön film :)

2010-02-01 @ 22:10:17
URL: http://loon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0