Tänka sig, jag dog inte

Klockan är alldeles snart halv sju på morgonen och många av er börjar öppna sina små ögon och börja dagen.. Själv har jag inte sovit en sekund inatt, jag har suttit på samma ställe och pluggat hela långa natten. Men! nu är jag klar, jag är klar med hela kursen och jag klarade den på mindre än 12timmar.. Nu blöder mina ögon och hjärnan är helt slut men jag hade inte täntk sova ännu. Andreas vaknade just och ska fara på jobbet så jag ska äta frukost med honom och sen fixa lite annat till skolan och sen ska jag sova och den som väcker mig sätter jag dödsstraff på.

måste även förbi skolan så jag funderar på att fara dit klockan åtta så att jag inte somnar och sover hela skoldagen, har lite saker som måste göras och göra två prov hade jag tänkt. usch jag är så less skolan att jag bara vill spy på den.


Kommentarer
Dagens musikvideo

Vill du ha fina musikvideotips i din statusrad på Facebook varje dag? Häng med på ”Dagens musikvideo”! Klicka på länken för att komma direkt till sidan

2010-12-13 @ 11:36:33
URL: http://tinyurl.com/37h3uek


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0