i love you ♥

Vad heter ni? Johanna och Andreas

Hur träffades ni?
Första gången var när den andra maj.

Är ni förlovade? Nej inte ännu, men förhoppningsvis kommer vi förlova oss i framtiden.

Bor ni ihop? Ja

Har ni barn? Nej, bara baltazar och det räcker just nu.

Har båda körkort? Ja.

Isåfall, vem kör bäst?
Vi kör bra både två, lugnt och försiktigt, (förutom när jag är med Anna)

Vem är äldst? Andreas är sju år äldre än mig

Vilka stjärntecken är ni?
Kräfta och stenbock

Vem fyller först på året?
Andreas

Vem är längst?
Andreas, två centimeter sådära ungefär

Kände ni varann innan ni blev ihop? Kan jag inte påstå

Har ni varit utomlands tillammans? bara i Finland, men vi ska försöka ta oss utomlands till våren

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Ser film eller spelar tv-spel

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 140 Mil, så ja!

Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer.

Brukar nån av er prata i sömnen?
Andreas mumlar ibland och han påståar att jag pratar i sömnen ibland;)


Kommentarer
liina

sv : 250:- + kedjan beroende på hur lång kedja du vill ha mvh lina

2010-12-16 @ 10:52:28
URL: http://foralltiddu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0