Vuxenlivet suger !

Fasiken vad tråkigt det är när alla blivit vuxna, eller nä inte vuxna för det är många som nog aldrig kommer bli det, men det är tråkigt när alla bara jobbar hela tiden (så även jag), det passar aldrig att hitta på nånting för det är alltid någon som jobbar hit och dit och MÅSTE MAN TA NUMMERLAPP FÖR ATT FÅ TRÄFFA ER? :)
När man ringer er är det som att ringa försäkringskassan eller Telia "du har nu plats 574895734975, det beräknas att det ungefär tolv år innan personen har tid för dig."
Med andra ord, vuxenlivet suger!

Men jag tänkte boka upp er redan nu mina vänner så jag har en chans att träffa er, år 2014, den 28;e Juni fyller jag 25år och tänkte bjuda på tårta, skriv upp det redan nu :)



Kommentarer
Sara

haha det är så man ska göra ;)

2010-08-18 @ 15:57:46
URL: http://saraah.blogg.se/
Liinda - mamma till anton

ja gör de sen ikväll då vi kommer hem ;)

2010-08-18 @ 16:32:27
URL: http://livetmedminfamilj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0