i love you ♥

Vad heter ni? Johanna & Andreas
Hur träffades ni? Ja det var ju på den där systemparkeringen den 2;a maj 2009
Hur länge har ni vart tillsammans? sedan den 18;e maj
Är ni förlovade? Nej, inte än
Bor ni ihop? Ja.
Har ni barn? Vi har baltazar, det räcker än så länge
Kommer du ihåg er första kyss? Det gör jag
Vem sa "Jag älskar dig" först? Andreas
Vem är äldst? Andreas
Vem fyller först på året? Andreas.
Vem är längst? Andreas
Vem sjunger bäst? Andreas (börjar det inte bli lite väl mycke andreas nu och lite väl lite mig?)
Håller ni handen på stan? För det mesta, eller så håller vi armkrok
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? nej, fastän hans syskon var mina vänner så hade vi aldrig träffat varandra
Vad har ni gemensamt? Ganska mycke, samtidigt ganska lite, med andra ord sådär lagomt, det där med hockey får han behålla för sig själv och jag får nog behålla mitt enorma djurintresse ganska mycke för mig själv..
Blev du kär vid första ögonkastet? kan man säga
Har ni någon speciell låt? det tror jag inte
Har ni stora framtidsplaner? Ja absolut !
Har ni gråtit i varandras armar? Ja.
Har ni varit utomlands tillsammans? inte än, men snart ♥
Vilket är ert bästa minne? bästa.. jag vet inte, det finns många, det ett av dom är när jag var nere hos honom i halmstad och det var bara jag och han.
Vem lagar bäst mat? Beror på vad det är det mat, vi är ganska bra båda två.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? ofta umgås vi med någon, annars ligger vi i soffan och ser fim med våran son Baltazar
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? inte alltid, men oftast
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades? Jo, 140mil
Blir du lätt svartsjuk? ganska, beror helt klart på omstädnigheterna.
Brukar ni bråka? Nej men vi är inte alltid överens om allting ;)
Ringer eller sms:ar ni mest? Ringer
Vilken är hans finaste kroppsdel? Hela han är fin, hela han är underbar
Brukar någon av er prata i sömnen? Haha jo, Andreas brukar mummla på sitt eget lilla språk


♥ det är tur vi är lika cp båda två ..




Laughter Blogs - BlogCatalog Blog Directory



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0