Strax skolan

Ja mina vänner, nu blir det duschen och sen ska jag gå på skolan och se om jag blir klokare, mest troligt inte, men man vet ju aldrig, det sägs ju att man aldrig slutar att bli förvånad.

Baltazar ligger och sneglar argt på mig för att jag inte orkar kasta den där jäkla pipbollen, vilka bekymmer!
Sen idag borde jag göra lite annat också, men om jag orkar det återstår att se, ska iallafall se om det rings nånting angående mitt nya extra jobb som jag verkligen ser framemot, faktiskt! tror det kommer bli sjukt intressant och en bra erfarenhet, omän man inte passar som att jobba med det tror jag det är nyttigt att ha provat på..



Kommentarer
malin [fotoblogg]

sv: åh tack =)

2010-08-17 @ 09:31:19
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0