Sommar !

Nu är ju sommaren slut, därför tänkte jag göra en sommarlista, egentligen bara för att jag inte har nånting att göra:)

- Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?

Jag fyllde 21, vilket jag aldrig mera kommer att göra. var vaken 52timmar och jobbade mer än 40timmar av dom där vakna timmarna.

- Är det något du saknar med årets sommar som du vill ha nästa sommar?

Mer sol, bad, ledigt och tid mer tid med Anna och Andreas.

- Vilket datum från sommaren kommer du alltid minnas?
Om vi räknar augusti som sommar blir det nog 21;a

- Största misstaget?
jag har inte gjort några misstag vad jag minns faktiskt, förutom då när jag glömde lyset på till bilen och stod utan ström mitt i natten i piteå .

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om den här sommaren?
oj, jag vet inte, kanske visa tuttarna

- Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat, så man hade hunnit göra mera saker, som att fara till göteborg med Anna

- Hur tillbringade du midsommarafton?
Haha jag minns inte, jag jobbade och sen kommer jag inte ihåg vad som hände, dagen efter firade jag min födelsedag iallafall.

- Blev du kär i sommar?
jag var redan kär

- Hur många förhållanden?
Ett, som jag dock haft i ett och ett halvt år

- Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Jag jobbade
- Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
mer pengar, okej pengar gör en inte lycklig, men fan det är nära.

- Hur skulle du beskriva din stil i sommar?
Som alltid, det som är snyggt det köper jag

- Vad kommer du sakna mest med sommarn ?
Värmen, solen, alla blommor och allting grönt, att sitta på en bänk med Anna, jag saknar allting som har med sommaren att göra..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0