snart sticker vi

så var det tisdag och jag lyckades få ledig imorgon och torsdag, vilket innebär att ikväll sticker vi, neråt !
Håller på att städa lite här hemma så man slipper komma hem till ett stökigt hem, sen ska vi vila ett tag och sen drar vi, flera jävla mil och lämnar norrbotten, mest troligt även norrland !

Det kommer såklart bli kass uppdatering men sånt är livet !

Det här är uppladdningen för nästa resa då jag och Anna ska och göra storstaden osäker ;)

Tidigare idag var vi och åt surstömming hos svärfar med Andreas syskon, umgicks där ett tag och sen for jag och A ner till stugan och hälsade på där, dom skulle precis äta surströmming dom med ..

nä nu ska jag återgå till mitt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0