Slipp då !

Jag gjorde ett tappert försök, jag ansträngde mig tillochmed men han ligger där han ligger, Baltazar ligger under sängen och leker med en boll, men inte ens det hjälper så då får han ligga kvar där nu när jag snart far bort, bäst jag lämnar nyckel och en lapp att han kan ju iallafall låsa dörren :)
Men sen tidigare erfarenheter så vet jag att pojkar/karlar har fruktansvärt dålig syn, inte så att dom måste ha glasögon utan för att dom är lata..

Han; vars är smöret?
Hon; andra hyllan längst fram..
Han; det är fan inte där! vi har inget smör..
någon minut senare.
Han; jag hittade det..



Kommentarer
Anna

Han såg då ut att må jävulskt skönt :)

2010-08-19 @ 10:29:57
URL: http://annaelisabetsundstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0