Mysa framför tv;n

Filmen var helt okej, inte sådära superbra som alla har sagt, men men..
Nu ska jag slå på en ny film och bara mysa i soffan, för idag har jag ingenting som behöver göras, okej jag skulle borde städa inför imorgon, men det hinner jag senare idag eller imorgon ..

Jag har gjort dagens enda to do och det var att hjälpa Linda♥ med lite ny bloggdesign, så jag slängde ihop en och är hon inte nöjd gör jag om den senare idag :)



kanske man skulle förflytta sig till sängen så snyggbaltazar också fick vara med och mysa, nog för att det inte är så intressant längre än två minuter ..


Kommentarer
Liinda - mamma till anton

ja är jätte nöjd, tusen tack <3

2010-08-19 @ 07:56:24
URL: http://livetmedminfamilj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0