Min bästa vän är min spegelbild

Man kommer aldrig kunna lita på någon, dom du tror ligger dig närmast är dom som egentligen är dom värsta svinen. Det är det som är bra med ovänner, dom vet man vart man har.. Det är tråkigt att inte kunna lita på sina närmsta vänner till 100%, det är tråkigt att veta att dom pratar om en bakom ryggen och detta händer oftast tjejer, killar över lag beter sig inte i lika svinigt mot varandra som det tjejer gör..
i mitt nästa liv ska jag bli av det andra könet.



Snälla tomten, jag önskar mig en bästaste bästa vän som jag kan lita på till 100 %





Andreas är inte bara min pojkvän, sambo och livskamrat, han är också min bästa vän. Han är den jag berättar mest för, han är den jag ringer när jag är ledsen, han är den som torkar mina tårar och lånar ut sin axel när jag behöver någonstans att vila mina trötta ögon...
Han är nog det enda som faktiskt skulle gå genom eld för mig, det är lätt att säga att man ska göra det för någon, men det är svårt att slutföra det, men han är nog den enda..


För det är skillnad på vänskap och vänskap..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0